Opinia negatywna

Post Reply
chriss2
Posts: 1
Joined: Tue Oct 24, 2017 6:24 am

Opinia negatywna

Post by chriss2 » Tue Oct 24, 2017 6:39 am

Trudno mi sobie wyobrazic zeby tak duzy sklep jak GearBest od 11.09.2017 nie mogl zrealizowac zamowienia... otoz tego dnia kupilem laptopa xiaomi, dobra cena a co tam kupuje.. nie pierwszy zakup w chinach wiec ok.
Termin wysylki podany przy zamowieniu 18.08. Spoko poczekam w sumie cena nizsza to i cos kosztem czegos.
Minal miesiac i po serii zgloszen przez support gearbest i zapewnieniach ze wysylka zostanie zrealizowana oraz mozliwosci rezygnacji nic sie nie dzieje.
W koncu moglo by sie wydawac ze pada deklaracja 25.10. Jednak nie druga wiadomosc i podanie jednak terminu 30.10.
Wyglada na to ze GearBest to sciemniacze i sprzedaja towar ktorego nie maja.
W sumie jako klienci z europy nie mamy zadnych szans z nieuczciwymi sprzedawcami z chin.
Tak wiec odradzam odradzam... zdecydowanie lepiej kupic na aliexpress tam przynajmniej mozna cokolwiek wskurac przez ali.

gwidullo
Posts: 6
Joined: Thu Dec 14, 2017 7:22 am

Re: Opinia negatywna

Post by gwidullo » Thu Dec 14, 2017 7:32 am

Zdecydowanie odradzam!!!
Kupiłem u nich parę rzeczy w lipcu i do dziś nie otrzymałem towaru!!!
Po reklamacji w pażdzierniku otrzymałem zwrot pieniedzy, ale do wykorzystania na kolejne zakupy.
Od razu dokonałem kolejnych zakupów dopłacając kolejną kwotę za trochę droższy zakup.
I co? Po kolejnych ponad 30 dniach o przesyłce cisza, a od nich kolejny bełkot, ze mają czas na dostawę 8-25 dni (MINĘŁO PONAD 30 DNI !!!).
Podali jakiś numer przesyłki, o którym nic nie wie żaden serwis trackingowy.
Ja się dałem naiwnie oszukać, ale ostrzegam innych przed tymi oszustami.

Post Reply