Εγγυήσεις & Επιστροφές GearBest Official GR

User avatar
GB-admin
Posts: 9
Joined: Tue Jun 20, 2017 11:52 am

Εγγυήσεις & Επιστροφές GearBest Official GR

Postby GB-admin » Tue Jun 20, 2017 12:17 pm

Εγγυήσεις & Επιστροφές

Θέλουμε να αγαπήσεις τα προϊόντα μας, όσο τα αγαπάμε και εμείς. Όλα τα πακέτα που αποστέλλονται, πρέπει πρώτα να περάσουν με επιτυχία τους απαιτητικούς ποιοτικούς ελέγχους μας. Οι εγγυήσεις μας επισφραγίζουν την ικανοποίηση σου παρέχοντας σου απόλυτη ασφάλεια. Τα περισσότερα προϊόντα του GearBest καλύπτονται από κατανοητές εγγυήσεις. Αν τυχόν προκύψει περίπτωση που δεν καλύπτονται, μπορείς να μελετήσεις την ενότητα Σχετικά με Εξαιρέσεις Εγγυήσεων, παρακάτω.

Εγγύηση DOA (Dead on Arrival) 3 ημερών.

Αν παραλάβεις χτυπημένο ή μη λειτουργικό προϊόν, ακολούθα την διαδικασία και κάλεσε τo Κέντρο Υποστήριξης για RMA εξουσιοδότηση, εντός 3 ημερών από την μέρα της παραλαβής. Αφού επιστραφεί το προϊόν σε εμάς, μπορούμε να σου στείλουμε ένα νέο, χωρίς καμία χρέωση (θα αποζημιωθείς τα έξοδα μεταφοράς) ή να ζητήσεις πλήρη επιστροφή χρημάτων. Δεν έχεις κανένα λόγο να ανησυχείς: κάθε αγορά από το GearBest παρέχεται με 100% εξασφάλιση κινδύνου.

Ειδικές Σημειώσεις:

Οι πελάτες πρέπει πρώτα να στείλουν μια ευανάγνωστη φωτογραφία ή video με το χτυπημένο ή ελαττωματικό προϊόν αλλά και τη συσκευασία, πρωτού ζητηθεί ε εξουσιοδότηση RMA. Παρακαλούμε φροντίστε για επαρκή φωτισμό και απόσταση λήψης που να επιτρέπει την αναγνώριση του προβλήματος. Το επισυναπτόμενο σχετικό αρχείο δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2ΜΒ όταν αποστέλεται στο Κέντρο Υποστήριξης. Αν θέλετε να στείλετε μεγαλύτερο αρχείο επικοινωνήστε με το [email protected].
Αφού η GearBest παραλάβει το προς επιστροφή προϊόν και επιβεβαιώσει ότι είναι ελλατωματικό, τα έξοδα αποστολής θα επιστραφούν, βάσει της απόδειξης της σχετικής δαπάνης. Για παράδειγμα αν τα μεταφορικά είναι 30€, η GearBest θα καταθέσει το ίδιο αυτό ποσό στον πελάτη. Αν η τεχνική μας ομάδα διαπιστώσει ότι το αντικείμενο δεν ήταν DOA, η GearBest δεν θα αποζημειώσει τα μεταφορικά της επιστροφής. Αιτήματα επιστροφής μεταφορικής δαπάνης, χωρίς εξουσιοδότηση RMA δεν γίνονται αποδεκτά.
Επιστροφές προϊόντων πρέπει να γίνονται μέσα από αναγνωρισμένα κανάλια. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά θα βρείτε στο Κέντρο Υποστήριξης.

Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων 45 ημερών.

Για τα περισσότερα προϊόντα, στην ατυχή εκείνη περίπτωση που είναι ελαττωματικά, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να επιστέψει το προϊόν προς αντικατάσταση εντός 45 ημερών από την ημέρα παραλαβής. Επιστροφή της μεταφορικής δαπάνης δεν παρέχεται σε αυτή την εγγύηση

Ετήσια Εγγύηση Επισκευής.

Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στη σελίδα του προϊόντος, η προεπιλεγμένη περίοδος εγγύησης για δωρεάν επισκευή προϊόντος είναι ένα έτος, ξεκινώντας από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Οποιαδήποτε δωρεάν επισκευή πρέπει να επιβεβαιωθεί με τον κατασκευαστή μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών. Οι πελάτες πρέπει να πληρώσουν τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του στοιχείου στο GearBest, ενώ τα έξοδα αποστολής για την αποστολή του επισκευασμένου στοιχείου στον πελάτη τα καλύπτει το GearBest. Εάν ο αγοραστής έχει προκαλέσει τη βλάβη, ή έχει κάνει κακή χρήση του προϊόντος, η δωρεάν επισκευή δεν είναι εφικτή.

Σχετικά με Εξαιρέσεις Εγγυήσεων

1. Η υποβάθμιση του φυσικού προϊόντος μέσω φθοράς, μαζί με θραύση / βλάβη κατά τη χρήση, είναι αποκλειστικά ευθύνη του πελάτη και δεν καλύπτεται από τις εγγυήσεις μας.

2. Εάν ο πελάτης έχει προκαλέσει βλάβη, ή έχει κάνει κακή χρήση των αντικειμένων, η εγγύηση του προϊόντος καθίσταται αμέσως άκυρη. Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν υπάρχει καμία αποζημίωση. Ωστόσο, οι πελάτες είναι ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσουν μαζί μας για να αγοράσουν ανταλλακτικά (αν υπάρχουν). Θα χρεώσουμε την αρχική αξία των εξαρτημάτων και ένα τέλος αποστολής για την αποστολή τους.

Ο πελάτης χάνει την εγγύηση εάν:

- Διαγράψει το firmware, ή ρουτάρει την συσκευή.
- Επιχειρήσει να ανοίξει το σώμα για να προχωρήσει σε επιδιόρθώση
- Τροποποιήσει, καταργήσει, μεταποιήσει ή αντικαταστήσει τμήματα του προϊόντος
- Χρησιμοποιήσει τη συσκευή με τρόπο που δεν προοριζόταν αρχικά
- Συνεχίσει να χρησιμοποιεί το στοιχείο προκαλώντας περισσότερες ζημιές

3. Όλες οι επιστροφές πρέπει πρώτα να εγκριθούν από την ομάδα υποστήριξης της Gearbest πριν από την επιστροφή. Παρακαλείσθε να ανατρέξετε στα παρακάτω βήματα στην ενότητα "Αίτηση παροχής εγγύησης" παρακάτω. Για ελλιπή αιτήματα εγγύησης, η Gearbest διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση. Εάν ο πελάτης έχει επιστρέψει το πακέτο χωρίς προηγούμενη εξουσιοδότηση (φόρμα RMA), ή αν το στείλει σε λάθος διεύθυνση, ή αν επιστρέψει λάθος στοιχείο ή κενό πακέτο, και πάλι η Gearbest διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση.
4. Όλες οι επιστροφές θα ελεγχθούν από την τεχνική ομάδα κατά την άφιξη. Εάν το επιστρεφόμενο στοιχείο δεν μπορεί να επισκευαστεί, η Gearbest θα προσφέρει μια εναλλακτική λύση.

Ειδικές σημειώσεις:

1. Το τέλος αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος πίσω σε εμάς θα καταβληθεί από τον πελάτη και είναι μη επιστρέψιμο με εξαίρεση της περιπτώσει που ισχύει η εγγύηση DOA 3 ημερών.

2. Κατά τη διάρκεια της επιστροφής, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε τελωνειακή επιβάρυνση, ειδικούς φόρους κατανάλωσης ή δασμούς κατά την επιστροφή των προϊόντων στην Κίνα. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα αφαιρέσουμε τα τελωνειακά τέλη από το εξουσιοδοτημένο ποσό επιστροφής.

3. Το GearBest θα αποστέλλει αυτόματα το στοιχείο στον πελάτη μέσω Flat Rate Shipping. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να χρησιμοποιήσει ταχύτερη αποστολή, ισχύει το σχετικό τέλος αποστολής.

Αίτηση παροχής εγγύησης

Μόνο ελαττωματικά αντικείμενα μπορούν να επιστραφούν με εγγύηση.
Αν το στοιχείο σας παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα,
παρακαλούμε πρώτα να στείλετε ένα εισιτήριο στο Κέντρο υποστήριξης

Παρακολουθήστε προσεκτικά τη διαδικασία εγγύησης για να ελαχιστοποιήσετε τυχόν καθυστερήσεις:

1. Περιγράψτε λεπτομερώς το πρόβλημα με το στοιχείο σας: Τι συνέβη; Πότε? Πως? Αναφέρετε επίσης τον πλήρη αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό προϊόντος (αριθμός SKU).
2. Πείτε μας τα βήματα που έχετε ήδη κάνει για να επιλύσετε το πρόβλημα.
3. Παρέχετε τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στην εξωτερική συσκευασία.
4. Αποστολή μιας σαφούς φωτογραφίας ή βίντεο που εμφανίζει το ελάττωμα. Αυτά πρέπει να λαμβάνονται υπό καλό φωτισμό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι φωτογραφίες / βίντεο θα πρέπει να είναι καθαρές, ευδιάκριτες και εστιασμένες, να λαμβάνονται υπό καλές συνθήκες φωτισμού και από μεσαία απόσταση. Αυτό μας επιτρέπει να προσδιορίσουμε και να επαληθεύσουμε τα θέματα. Θα κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την παροχή όλων των πληροφοριών που αναφέρονται παραπάνω.

Χαμένο δέμα, λάθος δέμα, ή λάθος προϊόντα.

Βεβαιωθείτε ότι ανοίξατε το δέμα και ελέγξατε προσεκτικά τα περιεχόμενα πριν υπογράψετε για την παραλαβή.

Για οποιαδήποτε ζητήματα, ακολουθήστε προσεκτικά τη διαδικασία εγγύησης για να ελαχιστοποιήσετε τυχόν καθυστερήσεις:

Επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης με τον αριθμό της παραγγελίας σας και τον κωδικό του προϊόντος (αριθμός SKU).
Στείλτε μας μια σαφή εικόνα της εξωτερικής συσκευασίας, όλες τις ετικέτες αποστολής που είναι ορατές και (εάν ισχύει) το στοιχείο που ελήφθη.

ΠΙΘΑΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ:

- Εάν λείπει ένα στοιχείο, θα στείλουμε ξανά δωρεάν το στοιχείο / αξεσουάρ που λείπει, εντός της περιόδου εγγύησης.

- Εάν έχουμε αποστείλει το λάθος στοιχείο: είτε θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματα σας, είτε θα αποστείλουμε ένα εναλλακτικό στοιχείο (εάν υπάρχει και είναι διαθέσιμο). Το GearBest θα αποφασίσει εάν πρέπει να επιστρέψετε το λάθος προϊόν ή όχι για να παραλαβάτε το κόστος αποστολής, εφόσον γίνει παραλαβή από την GearBest.

Διαδικασία επιστροφής ενδυμάτων

Εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών και διαδικασία επιστροφής.

Εντός 30 ημερών από την παραλαβή του στοιχείου, εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, ακολουθήστε τη διαδικασία εγγύησης και επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης για την άδεια RMA αναφέροντας:

1. Τον αριθμό σειράς.
2. Τους κωδικούς των στοιχείων που θέλετε να επιστρέψετε.
3. Το λόγο της επιστροφής.

Η Εξυπηρέτηση Πελατών μας, θα εξετάσει την περίπτωσή σας και θα σας προσφέρει την δυνατότητα επιστροφής. Μετά την παραλαβή θα γίνει είτε αντικατάσταση του προϊόντος, είτε επιστροφή χρημάτων.

Επιστρέψιμα στοιχεία

Τα στοιχεία που μπορούν να επιστραφούν και αποζημιωθούν ή να αλλαχθούν εντός 30 ημερών από την παραλαβή τους, πρέπει να ακολουθούν τα κριτήρια που αναφέρονται παρακάτω:

1. Ελαττωματικά αντικείμενα που έχουν υποστεί βλάβη / σπάσιμο ή λεκέδες κατά την άφιξη.
2. Λανθασμένο μέγεθος / χρώμα.
3. Προϊόντα αχρησιμοποίητα, που δεν είναι πλυμένα ή φθαρμένα και που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας, εντός 30 ημερών από την παραλαβή τους.

Μη Επιστρεπτέα Στοιχεία

Δεν θα δεχτούμε επιστροφές στις ακόλουθες συνθήκες:

1. Στοιχεία εκτός χρονικού πλαισίου εγγύησης 30 ημερών.
2. Πλυμένα, φθαρμένα, χρησιμοποιημένα ή κακομεταχειρισμένα αντικείμενα.
3. Είδη στις ακόλουθες κατηγορίες: Προσφορές, Μαγιό, Εσώρουχα και Σκουλαρίκια. Αυτά τα αντικείμενα δεν καλύπτονται από την εγγύηση για λόγους υγιεινής.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να επιβεβαιώνονται μέσω του κέντρου εισιτηρίων. Τα επιστραφέντα αντικείμενα χωρίς Εξουσιοδότηση Επιστροφής Εμπορευμάτων (RMA) δεν θα γίνονται αποδεκτά.

Θέματα μεγέθους

Στην επιχείρηση ένδυσης, μπορεί να παρατηρήσουμε μικρές διαφορές μεγέθους μεταξύ μαρκών και κατασκευαστών. Είναι σημαντικό να ελέγξετε το διάγραμμα μεγέθους και το διάγραμμα μετατροπής μεγέθους στο προϊόν πριν από την παραγγελία.

Εάν σας έχουμε στείλει λάθος μέγεθος, είτε θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματα σας, είτε θα σας στείλουμε ένα εναλλακτικό στοιχείο (αν υπάρχει).

Αν έχετε επιλέξει λάθος μέγεθος, η Gearbest προσφέρει μια ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων για τους πελάτες, αλλά σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των αντικειμένων επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή Μεταφορικής Δαπάνης

1. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των αντικειμένων επιβαρύνουν τον πελάτη.
2. Συμβουλευτείτε το τοπικό ταχυδρομείο σας για να επιβεβαιώσετε την πραγματική δαπάνη αποστολής επιστροφής. Σας συμβουλεύουμε να χρησιμοποιήσετε τη φθηνότερη διαθέσιμη μέθοδο αεροπορικής αποστολής.

Άλλες ειδικές εγγυήσεις προϊόντος

1. Αυτό ισχύει για: ρούχα, παπούτσια, ρολόγια & κοσμήματα, φακοί, αξεσουάρ τηλεφώνου και tablet, πιατικά, οικιακά gadgets, διακοσμητικά σπιτιού, προϊόντα εκδηλώσεων και οικιακά υφάσματα.

Οι επιστροφές για τις παραπάνω κατηγορίες μπορούν να γίνουν αποδεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του στοιχείου. Παρέχεται δυνατότητα ανταλλαγής ή αποθήκευσης αξίας (πίστωση) εφόσον ο λόγος επιστροφής αφορά ζημιά, ελάττωμα ή λάθος. Τα σχετικά εμπορεύματα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, με άθικτες ετικέτες και συμπληρωμένο έντυπο RMA.

2. Όλα τα προϊόντα GearBest ελέγχονται αυστηρά πριν από την αποστολή.
Λόγω της φύσης και της χρήσης τους, οι κατηγορίες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών RC, των σκούτερ και των τροχών, υπόκεινται σε φθορά λόγω επαναλαμβανόμενης χρήσης. Ως εκ τούτου, η εγγύηση επιστροφής χρημάτων 45 ημερών σχετικά με RC παιχνίδια, σκούτερ και τροχούς, καλύπτει μόνο περιπτώσεις 3 ημερών DOA όπου το προϊόν δεν λειτουργεί έξω από το κιβώτιο. Είναι ευθύνη του πελάτη να επιθεωρήσει προσεκτικά το προϊόν κατά την παραλαβή.

3. Οι επιστροφές για ανταλλακτικά και εξαρτήματα δεν γίνονται δεκτές. Αν έχετε παραλάβει κάποιο ελαττωματικό εξάρτημα ή αξεσουάρ, επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης εντός 3 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Αν αυτό το χρονικό διάστημα παρέλθει, ή αν έχει ήδη γίνει χρήση του εξαρτήματος, οι πελάτες θα πρέπει να αγοράσουν ένα προϊόν αντικατάστασης.

4. Όλα τα προϊόντα που κερδίζονται ή εξαργυρώνονται στο πλαίσιο μιας δραστηριότητας ή ενός διαγωνισμού (π.χ. μέσω μιας τυχερής κλήρωσης) στο Gearbest ή σε κάποιο από τα κανάλια προβολής μας εξαιρούνται από την πολιτική εγγύησης και επιστροφών.

Σημειώσεις σχετικά με τις επιστροφές

Οι επιστροφές του GearBest πραγματοποιούνται απευθείας στο Πορτοφόλι GearBest (Credit Store) από προεπιλογή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Πορτοφόλι GB για να αγοράσετε ολοκαίνουργια προϊόντα στο GearBest.com ανά πάσα στιγμή. Εάν θέλετε να μεταφέρετε το υπόλοιπό που έχετε στο Πορτοφόλι GB, προς την αρχική πηγή πληρωμής, επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης

1. Για επιστροφές χρημάτων στο Πορτοφόλι GB, μπορεί να χρειαστούν 24-48 ώρες. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο GearBest για να το ελέγξετε. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πλεονεκτήματα του Πορτοφολιού σας εδώ.

2. Για τις επιστροφές PayPal, παρακαλώ επιτρέψτε έως και 48 ώρες για να εμφανιστεί η συναλλαγή στο λογαριασμό σας στο PayPal. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων από το Ιστορικό του λογαριασμού σας. Ο χρόνος επεξεργασίας θα εξαρτηθεί εξ ολοκλήρου από το PayPal. Αν δεν έχετε λογαριασμό PayPal, παρακαλώ επιτρέψτε έως και 7-14 εργάσιμες ημέρες.

3. Για επιστροφές με πιστωτικές κάρτες, μπορεί να χρειαστούν έως και 7 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστούν στο λογαριασμό σας. Αυτή η καθυστέρηση εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την εταιρεία πιστωτικών καρτών σας και τους μεσάζοντες.

Τεχνική Υποστήριξη καθ 'όλη τη διάρκεια ζωής

Αξιόπιστο, εξυπηρετικό και ευέλικτο, το GearBest προσφέρει βασική τεχνική υποστήριξη για όλη τη διάρκεια ζωής των προϊόντων σας. Αγοράστε με σιγουριά και απολαύστε την υποστήριξη που σας αξίζει.

Return to “ελληνικά”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest